cool idag.

Jag har haft en cool dag idag. Eller jag har i alla fall kännt mig rätt cool idag. Jag vet inte riktigt varför det är så men jag är rätt nöjd med mina klädval och sådär. Nästan sådär som man kan göra när man är cp-full och tror att man är He-man, eller jag kan bli så i alla fall. På tal om det så diskuterade jag och Kristian det idag (tror det var idag iaf). Eller vem fasiken var det jag pratade om det med? Nå väl, kommer inte riktigt ihåg men skitsaksamma. Ibland kan jag i alla fall få en sådan känsla, det är inte ofta men under sådana formtoppar känner jag mig riktigt oövervinnerlig.

Har inte gjort så mycket idag egentligen, lunchade med mor min vilket var kul som alltid. Gick en runda på stan och tittade på människor och fantiserade en stund. Och nu på kvällen har jag varit på Borgmästarhagskolan och tittat på Musikal. En bra dag i ledighetens tecken. Men imorgon är det jobb på tapeten igen. Dock jobbar jag bara halvdag imorgon för att sedan vara ledig till på tisdag. Hah! Mitt jobb rockar! Jag får ju vara förjävla ledig för att inte komma upp i för många timmar. I övrigt har jag inga större planer förutom ett kvällsbesök på Annies Trappan på lördag. Eller på fredag är det ju fest för bövelen, Fredde kommer upp från Limpan och Ia kommer ner från Sthlm, kan nog bli störd fest.

I övrigt så är Mr Wöyer en glad skit.

So long...

Kommentarer
Postat av: Carina

Sicken himla somrig blogg du har bytt till, passar ute som inne.. :)Puss och kram

Postat av: Carina

Vad är det för himla magic??? Nyss va din blogg med massa blommor och lila och gul och sen när jag skrivit så ändrades den till inte fullt lika somrig, vad hände?? Ja, ja, dagens teknik.. :)

2008-05-14 @ 22:01:30
URL: http://cvm.blogg.se
Postat av: john

men carina då, jag håller ju på o fixa till lite här så det ska bli fint.. kram o puss

2008-05-14 @ 22:31:06
URL: http://johnjohns.blogg.se
Postat av: Carro

Boyfriend! Vilken fin och manlig blogg du har skaffat. Bra gjort, den passar dig perfekt. skulle ju vara trivsamt att få se ett kort på min boyfriend om han går runt och känner sig snygg! Fock du ragg på borgis också?=)

Puss kära du

2008-05-15 @ 15:59:09
URL: http://labambola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback