Förkyld men glad idag

Jag är förkyld så innihelvete och jag orkar inte snyta mig mer nu! Men det går ju liksom inte att bara skita it och gå runt snorandes som nån snorunge. Nys och host, nä fyy faan va tråkigt det är. Nog om det.

Som vanligt när jag bloggar sitter jag i min soffa, min soffa som egentligen är gjord för att ligga i. Känns som det i alla fall. Men om jag skulle lägga mig ner nu skulle jag med all säkerhet somna, vilket skulle vara obra. Vet dock inte vad jag ska göra för att hålla mig vaken ikväll. Funderar på att åka till ica och köpa ramlösa med jordgubbe och lime eller gå ut på närliggande restaurang och dricka öl. Eller kanske gå hem till pappa och dricka kaffe. I vanliga fall hade jag kunnat titta på tv men det är faan inte ett nedrans skit och titta på nu. Champions league-finalen börjar ju snart dock. Men det är förjävla tråkigt att titta på fotboll i ensamheten här i mörkret. Näe fan något annat får jag allt se till att fixa till. Jag är ju alltså ledig i morgon också.

Idag har jag spenderat stora delar av min dag på Lotsen vilket har varit snorigt men kul. Frågan är om jag ska åka dit en sväng nu eller om jag ska våldgästa Tobbe? Han brukar ju vara törstig också! Tror jag tar en chans på honom ikväll.

Näe fan, so long suckers vi ses på andra sidan! Eller på Trappan headbangandes till Dia Psalma på fredag!

/j

Kommentarer
Postat av: annie

ja har hört ryktas om att trappan är det bästa stället för just headbanging =)

2008-05-21 @ 21:01:19
Postat av: jessica

Men john ja läser ju din blogg oxå men jag måste vara ärlig o skriva att du är inte super duper duper bra på att uppdatera. du vet, man har ju ett visst ansvar när man har en blogg. puss

2008-05-24 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback