jojjebing

Efter en fin förmiddag på jobbet blev dagen skit. Jag hade en jobbig dispyt vilket gjorde att resulterande arbetsdag kändes piss och pest.

I bilen hem ringde jag mina vänner och gnällde och var arg, svor och skrek att jag fan inte pallar mer. Fick en del fina råd och började lugna ner mig lite igen. Rullar in till min parkeringsplats och vad tror ni försiggår där?! Jo, precis som vanligt står det bilar och bussar och stolar och frukter och skit precis överallt. Jag lackar och blänger och ska precis säga något otrevligt när ägaren kommer ut och kastar en mulktivitaminjuice på mig och säger. -Jag förstår om du är trött som du jobbar nu förtiden, men jag förstår inte först står bilen här dygner runt i flera månader och nu är den ju aldrig här så vi börjar känna oss lite som hemma. Nåväl och skitsamma, gubben var trevlig och glad och tillade sedan att. -Du jobbar så man kan tro du är arab! Hah! garvade jag då glatt och hälsade fortsatt trevlig helg. Kvällen är inte helt förstörd än.

Aint so bad after all. nu kommer bir. så det så. och det i kvällssolen. sen på lokal. med babes och drinks. punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback