vilken härlig dag...

Idag har jag varit i Norrköping hela långa dagen. Det är nämligen så att jag har umgåtts med min lillasyster Annie idag. Dagen fylldes av lunch på fräcka fröken, promenad runt strömmen, kalendershoping på stan och avslutande fikastund på omtalade "Trappan". En riktig kanondag i ledighetens och syskonkärlekens tecken. En parkeringsbot svärtade lite men bättre det än fortkörningsboten jag förtjänade men INTE fick idag heller.

Nu ska jag snart ut och köra som en gris igen men inte i bil utan med min spliiternya hoj som glänser framför mig här i vardagsrummet! Den är ju snygg så man blir tårögd!

När jag vaknar imorgon väntar över ett dygn på jobbet. Det ska bli kul då jag aldrig jobbat monsterpass tidigare. Kliver in kl. 830 och ut 900 på fredag. Sen är det ledighet i dagarna fyra! Thats right, F Y R A! Med det lilla undantaget av några timmar som ordningsvakt på lotsen på lördagkväll.

Vi hörs vänner och ovänner!

Kommentarer
Postat av: annie

trappan is the shit. kom gärna o hälsa på lite oftare =)

2008-05-07 @ 22:35:33
Postat av: John

I will!

2008-05-07 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback